Цей сайт використовує кукі

Ми використовуємо файли кукі, невеликий фрагмент даних, які браузер зберігає у вигляді тимчасових файлів для наступних запитів до сайту. За замовчуванням кукі дозволені. Натискаючи «Дозволити кукі», ви погоджуєтеся з тим, що ми можемо встановити файли кукі у вашому браузері. Технічні файли кукі необхідні для базової функціональності сервісів Audatex.

2. Посібник користувача QapterClaims (новий інтерфейс)

QapterClaims
 
Документ описує відповіді на найчастіші запитання користувачів нового інтерфейсу системи AudaNet після переходу на новий інтерфейс користувача QapterClaims. Новий інтерфейс був графічно адаптований до модуля опису пошкоджень - Qapter.

Contents[Hide]

1. Вступ

Новий інтерфейс платформи AudaNet був підготовлений як відповідь на мінливі вимоги ринку, особливо в частині доступності систем для мобільних пристроїв, таких як планшети або мобільні телефони. Нова версія платформи AudaNet має власну назву - QapterClaims, яка була дана, щоб підкреслити інтеграцію між усіма системами в одному середовищі - QapterClaims.Поділ платформи на менші мікросервіси, оновлення інтерфейсу самої платформи, чутливість системи щодо мобільних пристроїв дуже позитивно вплинули на продуктивність системи, підвищили її ефективність та дали змогу використовувати нові технології на пристроях, відмінних від класичного ПК.Цей документ створений для всіх користувачів, які користувалися попередньою версією системи AudaNet (Aurora Casemanager і BRE), і його основне завдання – вказати найважливіші зміни в інтерфейсі користувача, щоб ви могли самостійно почати працювати з QapterCliams.

2. Загальні питання

2.1. Як виглядає вхід в систему? Чи потрібно щось змінювати?

Процес входу на платформу не змінився, адреса форми для входу www.audatex.ua залишається актуальною. Для користувачів, які входять з інших систем, завдяки інтеграції B2B, ніяких додаткових змін у з’єднанні між системами не потрібно.

2.2. Який браузер потрібно використовувати, чи потрібні додаткові налаштування?

Рекомендованим веб-браузером для роботи з QapterClaims є Google Chrome. Такі браузери, як Mozilla Firefox, Opera, Microsoft Edge, також підтримують платформу QapterClaims, але система була оптимізована для продукту Google. Не рекомендується використовувати Internet Explorer 11, для якого офіційна технічна підтримка платформи закінчилася на початку 2021 року.

2.3. Як я можу змінити пароль для доступу до системи?

Напишіть лист на електронну скриньку у вільній формі із зазначенням вашого логіна, найменування організації та контактними даними (телефон / email). Пароль буде висланий вам поштою на адресу, вказану вами раніше в анкеті

2.4. Чи потрібні додаткові зміни для використання на мобільних пристроях?

Ні. Щоб мати можливість використовувати QapterClaims на інших пристроях, у тому числі мобільних, додаткові налаштування не потрібні. В автоматичне налаштування перегляду сторінки платформи до роздільної здатності екрана, на якому була запущена платформа.

3. Загальні налаштування

3.1. Налаштування поточного процесу

Усі поточні процеси та взаємодія між користувачами та зовнішніми системами для платформи AudaNet зберігаються. Після впровадження нового інтерфейсу користувача застосовуються існуючий механізми процесу обробки справ.

3.2. Зміна платформи та інтеграція з іншими зовнішніми системами

Взаємодія AudaNet з зовнішніми системами зберігається після міграції. Обробка поточних справ залишається без змін.

4. Список справ

У верхній частині списку справ знаходяться кнопки, за якими відбуваються переходи до різних списків:

  • "Вхідні" - перехід до списку вхідних справ (завдань). У дужках вказано загальну кількість елементів у списку.
  • "Відкриті" - перехід до списку відкритих справ (завдань).
  • "Відправлені" - перехід до списку відправлених справ (завдань).
  • "Закриті" - перехід до списку закритих справ (завдань).
  • "Архівні" - перехід до списку архівних справ (завдань). У цьому списку відображаються справи, архівовані з минулих версій ПО за певний період. Для перегляду вмісту цих справ, їх необхідно попередньо конвертувати, спочатку в «Закриті», де може їх можна переглянути та повторно відкрити у разі потреби.
  • "Історія" – справи за строком давності за певний період, їх можна переглянути та повторно відкрити у разі потреби.
  • В залежності від налаштування процесу та облікового запису деякі списки можуть відрізнятись.

4.1. Налаштування списку справ

Кількість і розташування стовпців кожної справи визначається користувачем. Як і в попередній версії системи, користувач платформи має можливість налаштувати вигляд кожної з вкладок для перегляду справ. Щоб обрати стовпці для відображення у списку, необхідно натиснути на піктограму 

Піктограма розташована у верхній панелі опису стовбців, і при її виклику відображається вікно, що дозволяє обрати необхідні стовбці для відображення у списку справ.

Щоб підтвердити вибір, натисніть хрестик - X у верхній частині вікна. При обиранні стовпців буде встановлено відповідні стовпці в списку справ.

4.2. Пошук та фільтрація справ

Для пошуку справ у списку справи натисніть піктограму пошуку 

Для пошуку будуть доступні тільки ті стовпчики, які було обрано для відображення в п. 4.1.Для пошуку частини тексту відповідного стовбця (поля) справи, радимо використовувати маску з зірочками «*», наприклад, для пошуку всіх справ, у яких номер починається з 1, у полі «Номер справи» необхідно ввести «1*», якщо необхідно шукати всі номери справ, що містять «1». необхідно ввести "*1*".

Після натискання кнопки «Пошук», у списку справ будуть відображатися тільки ті справи, що задовільнять критерії пошуку. Для зміни критеріїв пошуку натисніть «Змінити пошук», для відображення всіх справи – натисніть «Очистити пошук».

4.3. Операції зі списком справ

Після обирання певної справи за допомогою піктограми , стануть доступні додаткові дії зі справою.

За допомогою меню можливо здійснити наступні операції:

  • Закрити відмічені справи
  • Переназначити власника
  • Розблокувати справи

4.4. Сортування списку справ

Список справ має табличну форму, де одній справі відповідає один рядок. Кількість рядків на одній сторінці та навігація по сторінках здійснюється за допомогою елементів керування у нижній частині таблиці.

Порядок колонок, їх ширину та сортування можна змінити, перебуваючи у списку справ, натиснувши на заголовок відповідної колонки.

4.5. Меню можливих дій зі справою

Варіанти операцій над справами можна знайти, натиснувши на піктограму 

За допомогою меню можливо здійснити наступні операції:

  • Відкрити справу
  • Друкувати PDF (наявні друковані форми та калькуляція)
  • Змінити власника
  • Надіслати справу
  • Копіювати справу

4.6. Копіювання справи

Опція копіювання справи доступна в додатковому меню (п. 4.5.) Після початку копіювання справи необхідно вказати новий номер справи та підтвердити, також необхідно вказати, які дані переносити в нову справу. Для завершення натисніть «Копіювати».

4.7. Надсилання справи

Стандартне надсилання справи іншому користувачу (організації) платформи зі списку Відкритих справ можна виконати використовуючи відповідний пункт меню  «Надіслати» з п. 4.5., або в резюме справи, натиснувши на піктограму 

При спробі надіслати справу відкривається вікно, в якому необхідно вибрати одержувача, визначити, які калькуляції та вкладення мають бути переслані, а також можна залишити коментар.

4.8. Зміна власника справи

При зміні власника справи, у вікні необхідно вибрати нового власника, а також можна залишити коментар, пов'язаний з цією операцією, відповідний пункт меню «Змінити власника» з п. 4.5.

5. Робота зі справою

5.1. Створення нової справи

Під час створення нової справи з'являється сторінка, на якій потрібно вказати номер справи та VIN-код транспортного засобу. Саме створення справи відбувається при натисканні кнопки «Зареєструвати справу». Якщо створювати справу немає необхідності – потрібно повернутися до «Списку справ».

Створення справи

Червоною зірочкою «*» позначаються обов'язкові поля для заповнення.

Вміст цієї сторінки (як і інших) залежить від бізнес-процесу та налаштувань компанії/користувача, тому може відрізнятися від наведеного вище.

Нижче наведено опис основних сторінок з прикладу обробки справи.

5.2. Справа, загальні принципи роботи зі справами

Робота зі справою відбувається шляхом внесення інформації в поля, розташовані на послідовно розміщених сторінках. Якщо при спробі переходу до наступної сторінки не були заповнені обов'язкові поля* (виділені червоною зірочкою), то система повідомить про помилку, перехід на наступну сторінку буде заблоковано.

Збереження даних відбувається автоматично при переходах між сторінками або примусово при натисканні на піктограму з дискетою . Також, на закладці «Справа» можна закрити справу, для цього необхідно натиснути піктограму  «Закрити». При цьому завдання зникає зі списку справ Відкриті, і з'являється у списку Закриті.

5.3. Калькуляція

Призначення сторінки «Калькуляція» - це опис пошкоджень пов'язаних із справою та підрахунок калькуляції ремонту транспортного засобу.

Для опису пошкоджень необхідно відкрити модуль опису пошкоджень «Qapter»

Для розрахунку калькуляції необхідно натиснути на кнопку «Розрахувати». При цьому створюється нова калькуляція, вона додається в таблицю калькуляцій.

Після розрахунку калькуляції блокуються для змін наступні поля:

  • Номер справи
  • Виробник ТЗ
  • Модель ТЗ
  • Модифікація ТЗ

5.4. Збереження та друк калькуляції

У правій частині таблиці з калькуляціями знаходиться піктограма , яка дозволяє переглянути та завантажити калькуляцію у форматі PDF (інтерфейс завантаження калькуляції залежить від вашого браузера).

Також PDF файли калькуляцій доступні для завантаження і перегляду на сторінці «Вкладення».

5.5. Вкладення, загальні принципи роботи з вкладеннями

Призначення сторінки «Вкладення» - це збереження пов'язаних із справою файлів. QapterClaims дозволяє класифікувати вкладення, розбивати їх на категорії.

Щоб додати файли, вкажіть категорію вкладень, які потрібно додати, і натисніть на поле «Додати файли»

Вкладення, відображаються як мініатюри зображень, та доступні для попереднього перегляду у окремому вікні. Щоб розпочати попередній перегляд, клацніть піктограму ока на зазначеному вкладенні, щоб відобразити попередній перегляд, як показано нижче.

5.6. Переміщення вкладень

Для переміщення вкладень потрібно виділити відповідні кладення галочкою , натиснути на «Перемістити» та обрати категорію для переміщення у меню роботи з вкладеннями.

5.7. Редагування фотографій

Платформа забезпечує пряме редагування фотографій завдяки фоторедактору, який можна викликати у меню роботи з вкладеннями, натиснувши на піктограму меню конкретного вкладення .

Обираючи «Змінити», вкажіть, чи потрібно перезаписати фотографію чи створити нову. Після обрання цієї дії буде запущено фоторедактор. Після завершення роботи з вкладенням, скористайтеся кнопкою «Зберегти», щоб зберегти зміни, або «Скасувати», щоб скасувати редагування.

Контакти

ТОВ «Аудатэкс Україна»

UNIT.City
вул. Дорогожицька 3, корпус B10, 6-й поверх
04119, Київ, Україна

04119, Київ, а/с -150

Тел. +380 44 364 5865
axua@audatex.ua